Jean Michel Jarre - Circus 4/4 2008

  
Jean Michel Jarre uppträdde på Circus i Stockholm 4/4 2008 och jag var där, tack vare godhjärtade vänner som ville muntra upp livet lite. Slutsålt sedan länge hindrade inte dem...
Vilken upplevelse. Denna tokiga fransman har flera världsrekord gällande publik och vägrade för några år sedan att uppträda för en allt för liten publik. 1997 var många fashinerade över att han trots allt kom till Globen och spelade på sin laserharpa. Samma år spelade han i Moskva för över 3,5 MILJONER åskådare...
Att han igår spelade på lilla anrika Circus var helt fantastiskt.
GOA RARA VÄNNER! Tack för en underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Kim

Verker helt underbart! :-) Du är såååå värd den där toppenkvällen! Stora Kramar Kim

Postat av: Fredde

Hej!

Kul att dy länkade till min lilla film jag tog, den översta filmen :-).Jag längtar tillbax till Cirkus, det var så grymmt :-).

Fredde

2008-04-12 @ 16:22:10
Postat av: Klara

Hej Fredde! Tack för lånet av din film, den visar min vinkel och minne av konserten perfekt! :0)
Bra jobbat!

2008-04-13 @ 12:53:33
URL: http://www.kristallklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback