Vårvirka

filt
Jag har trillat in i mitt underbara virkland igen. Här är ett pågående projekt som jag tänkte lägga ut till försäljning i butiken, en baby(dop?)filt /kvällsfilt till fåtöljen, virkad av Rellanas 6-trådiga sockgarn. Underbart gosig att sitta och virka på om kvällarna med ett roligt reliefmönster tack vare korslagda maskor. :0)

Apropå reliefmönster i virkat har jag tryckt upp mönster i MASKA meras regi:
I detta set för 25:- ingår mönster för halsduk, vristvärmare samt rosor. Kanske något för vårbruden?
image104 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Hur får man tag i mönstrena hos dej,

önska köpa detta mönster= på virkade handledsvärmare.

och detta mönster=reliefmönster (för halsduk, vristvärmare samt rosor)

maila gärna mej om betalning.

P,S

Bra hemsida du har,mycket fina saker.

Mvh Marie.

2009-10-09 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback