Sjukstuga

Hej och hå. Sommarstängt i butiken.
Semester tror en del... Läget hos familjen Norberg:
En son har lunginflammation, en son har öroninflammation och själv har jag en överdos av cocktailen infektion/astma/allergi som satt sig i andningsapparaten... vilket en vecka senare medförde lunginflammation på mig med... Efter 1:a besöket hos läkare som inget ville göra för att bota trots dålig andningskapacitet, besöktes en akupunktör som stacks och sedan akupunktör igen som koppat och klistrat plåster över hela mig är jag så innerligt trött på hostan. Jag har kokat häxbrygder, druckit silvervatten, ätit ryska tabletter. Nu sjuttsingen vill jag bli bra igen!

Hur har resten av familjen det då denna vackra sommar?
Jo-några barn befinner sig med blöta fötter i översvämningarnas Aneby...
Medans ett stycke bror med barn inte kan bo i sin lägenhet för att en brud ignorerat att solariet i källaren börjat bolma och spraka när hon lagt i en polett (!?) vilket förstås medfört megabranden på Långholmsgatan.
Och som grädden på moset-min dotter, som har börjat hosta under tiden hos farmor och farfar, (då jag egentligen skulle ha passat på att jobba dubbla skift efter en hd-krasch...)
Håhå jaja, vad är väl en bal på ett slott?
image113

Kommentarer
Postat av: Soili

Vilken rivstart du har fått.Oj..oj..oj..!Hoppas att det lugnar ner sej.Så du hinner njuta av din ledighet.
kram från en av dina kunder//
Soili

Postat av: Klara

*ler* Tack för uppmuntran! Kram!

2007-07-12 @ 14:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback