- Maska mera -

Nonsecret
Vänner, jag har varit lite hemlig; sprungit med målarpytsar, stickat sockor till höger & vänster men nu ni... måste jag ju få pipa till lite. Ni som envist väntar på min ej fullt så uppdaterade blogg får höra det först:
Jag jobbar på att öppna en ny garnbutik!
Inriktning sockstickning & så småningom virkade skojigheter! (Hihi, mer får jag inte plats med i min lilla lilla butik i Vasastan, Stockholm).
Snart snart öppnar jag. Jag hojtar till när hyllorna är uppmonterade och det tekniska installerat. :0)
HOJT HOJT!!! Jag finns på plats 10-16 mån-fre tills vidare. :0)
- Maska mera - på Roslagsgatan 22 att lägga på minnet alltså.


Kommentarer
Postat av: marianne lundholm

men klara, det låter spännande, man får väl så småningom ta en tur sthlm o gå i alla garnaffärer

Postat av: Carina

Härligt Klara! Jag åkte förbi i lördags, såg fin-fint ut!

2006-09-11 @ 09:47:02
Postat av: Klara

*ler* Ja det är JÄTTEspännande för mig med! Jag har importerat skojsiga garner jag aldrig sett förr och utan att kunna ett smack tyska..hihi... Nu gäller det att lära sig att kunna släppa garnerna som kunderna vill ha oxå...fniss fniss... Samt att lära sig alla betalmedel, jag har bara använt papper & penna förr på den gamla goda tiden...hahaha... Och farbror banken & farbror försäkringsbolag ser ju helst att det används kort numera... Så jag får väl rita glada gubbar på mina block istället..fniss fniss...
Idag finns äntligen skylten uppe samt kristallkronan som jag snodde hemifrån (stackars familj Kristallklara utan kristallkrona), så kan det gå. ;0) Snart smyger jag igång det hela. Iiiii!

2006-09-11 @ 17:11:25
URL: http://www.kristallklara.blogg.se
Postat av: Inger Norberg

Min duktiga lillaflicka. Det är bara att gratulera och önska lycka till.
Mammaaaa

2006-09-29 @ 21:47:30
Postat av: PERNILLA

Hej
jag jobbar i Ljungqvist garn och hade en kund som hade handlat hos dig, hon tyckte det var jättemysiga garner och billigt! Men öppettiderna var det lite si och så med, att man aldrig visste när det var öppet.
Mvh Pernilla

2007-10-17 @ 13:13:36
Postat av: Klara

Hej Pernilla, vad roligt att höra! Ja, jag började med 5 dagar/vecka öppet första halvåret. Senare hade jag öppet 4 dagar i veckan, men har i dagsläge insett att det varken lönar sig eller att jag har den tiden som förväntas, därför säljer jag och flyttar närmare hemmet. Jag har för många åttagande för att fortsätta själv i stan. Å andra sidan fortsätter jag med samma garner antingen i norrort alt på nätet när jag sålt lokalen.

2007-10-21 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback