Tid För Eftertanke

rosa
Idag har oärliga människor lyckats stjäla både pengar och garn från mig och min garnbutik.

Today (monday) I was robbed in my yarnshop. I´ve been angry/sad/tired, but now (saturday) I just wanna forget everything. 

Lördag:
Igår (fredag) gick det att läsa om denna liga som härjar i Stockhoms city i Metro samt på
polisens sida, så jag är inte ensam... Hur som helst vill jag bara lägga på ett lock nu. Hänt är hänt och det kunde ha gått mycket värre. I´m back.

Tack alla underbara människor som skickat hejjarop and thanks for all your prayers out there. :0)

Kommentarer
Postat av: Annette

Nei, så dårlig gjort!! Håper du finner ut hvem som er så dumme mot deg!!
Stå på!!!
Klem

Postat av: Tatjana fr Stickas sida

Hej Clara! Vill du träffas för att pråta om det som har hänt ? Det kanske kommer att hjälpa lite grann?(Eftersom jag blev utsatt för liknande brott och vet ganska bra hur du känner dig).
Vi samlas idag/tisdag/ i Kista för att bestämma tid o plats för "IT,Kistamaskan" -kanske du kan komma förbi eftersom jag tror ej att du har öppet idag, sedan jobbar jag resten av vecka - kan lördag,söndag eller tisdag nästa vecka om du vill träffas. Kram Klara! Och starkars,starkars dig...Tatjana.

2006-11-14 @ 12:53:56
Postat av: Elena

Nä, gud vad dåligt, vad arg jag blir när jag hör att detta händer dig! Vilka skitmänniskor är det som gör sånt här egentligen? Inte ens en garnaffär får vara i fred... Klara, ring gärna mig om du vill prata. Kim har mitt nummer.

2006-11-14 @ 18:51:38
URL: http://mamatherapy.blogspot.com
Postat av: Klara

Hej tjejer, vad söta ni är. :0)
Jag har haft öppet idag ("snabbt upp på hästryggen igen"), men min mor lockade mig att stänga tidigare så att vi kunde åka till Waldemarsudde på "studieresa". Förutom att skåda Kaffe Fassetts skapelser tog vi en härlig lunch med fänkålssoppa med chili-och vitlöksgratinerade räkor i och ett glas vitt vin! :0) Smaskens!
Men oj vad trött man är i huvudet nu... och det beror inte på vinet...ler...
Tatjana och Elena, vad omtänksamma ni är. Från att gå igenom stadie förbannad/ledsen/uppmärksam på minsta, är jag nu inne på trött trött trött.

2006-11-14 @ 20:24:44
URL: http://www.kristallklara.blogg.se
Postat av: Elena

Vilken go' mamma du har. Omtänksamt av henne att locka bort dig från "allt tråkigt". Förstår att du är utmattad nu av den mentala pressen, hoppas du tar igen dig snabbt! Kramar!

2006-11-14 @ 21:03:34
URL: http://mamatherapy.blogspot.com
Postat av: Carola

Man blir rent förbannad!

Tänk om en annan var lika händig som du när det kom till garnbearbetande....

2006-11-15 @ 18:08:32
URL: http://mammamuh.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback