Cc Champagne ~en liten hyllning

Söta stickar&virkarläsare och ni andra, vet ni vad?
Knicker Kittens Burlesque vann kategorin Classic i Las Vegas och nu åker dom iväg till New York Burlesque Festival! Ett evigt rännande på katterna! 
I helgen tog dessutom min väninna Cc Champagne examen på Newcomers Night, ooohlala! Hurra va du är bra! Jag är så stolt över dig att du vågade så här långt! Minns du när vi stod och fnissade vid akademins port och ännu mer när vi skulle trippa runt och snärta av skor och handskar som värsta glamourstjärnorna?! Gud vad roligt det här är!
Mer om Dr Sketchy´s finns att läsa här. 

Examenspresent från mig fick ju naturligtvis bli några nystan till att sticka en rejäl yvig boa utav, (se längre ner i bloggen). Nu rycker det återigen i kurstarmen på mig så det får väl bli lite mer burlesque till hösten... typ om några veckor om allt vill sig väl och jag har gudinnorna på min sida... :0)

Kommentarer
Postat av: CC Champagne

Tack vännen! Skulle inte kunna gjort det utan dig, det vet du! Och boan blir mitt nästa projekt!!! Helt klart! kram

2009-09-27 @ 21:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback