Tassels

Nemen, är ni kvar? :0)
Av en slump kikade jag in bakom kulisserna till bloggen och ser att jag har en hel bunt unika besökare varje dag, trots min frånvaro så långt tillbaka. Ni söta läsare & alla snälla ord jag fått. Tack! Här är jag! 
Vintern har varit lång & kall, våren frusen... 
Butiken har jag lagt ut till försäljning. 
Vad framtiden har i sitt sköte är ännu ovisst.
Jag har som vanligt lite för många ideér än dygnet har timmar...

Desto hetare är Knicker Kittens Burlesque som jag skrivit om tidigare, som enda europeiska trupp blivit uttagna att tävla i Las Vegas som Best Troupe i Miss Exotic World, burlesquevärldens Oscar. Heja vårt landslag! (Fröken Duchess var som bekant även med i Talang 2009 nyligen).  Vi som är lite småpryda sitter väl hemma i hemmets lugna vrå och virkar tassels istället... :0) Mönster finns på Ravelry.



Visst ja! Konserterna var sååå braa. Ultravox=guld. Warren tillhör nu en av mina vänner vilket känns hedrande.
Jarre besökte Stockholm och efter att ha hittat igen gamla vänner under kvällens lopp sitter jag nu med världens fotoalbum som jag förärades med, men tyvärr gott folk är dom endom för mitt privata bruk. Thank you Mr Frost :o)


Ultravox, Hammersmith 2009
Trackback