Ravelry

  "Ravelry is a knit and crochet community... " och jag har väntat sedan augusti på att få bli en "beta-testare"...och nu ser jag ljusningen, dagens läge:
  • 630 people are ahead of you in line.
  • 15030 people are behind you in line.


  •  

    Jag hann knappt säga strumpsticka innan jag var inbjuden! :0)
    Nu finns jag där som Kristallklara.

    Organisera, dela med sig, hitta-mönster, vänner etc etc. Jag har hört så många utländska vänner tala väl om Ravelry så jag är nyfiken i en struuuut! Det verkar helt enkelt vara ett litet glädjepaket inne i den här communityn. :0) 
    image180


    Kommentarer
    Postat av: Kim

    Tycker det låter som ett andra hem :-) Ungefär vad min blogg +
    bloggvänner har blivit på sistone!

    Postat av: Bim H-D

    *ler*
    Väntar in dig då ;) Finns där redan, utan att jag var medveten om det, hihihi... Gick in dit och tyckte jag kände igen mig, hm... har jag inte varit där tidigar, månne... klickade in min e-post för att se om det kunde stämma... tänkte se om jag hade anmält mig, och då var jag var i kön... skadade ju inte att kolla menar jag... hehehe... fick omgående ett mail om att jag bara hade att logga in!!! Kopia av mitt välkomstmail, hrmpf... När kom originalet? Ja, jag säger ju att jag har problem med min mail ibland ;) Så... NU är jag där, hihihi...
    Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som stickar bolero titt som tätt... det går så fort att jag måste lägga undan den ibland för att inte bli färdig, hahaha...

    2007-10-10 @ 14:37:47
    URL: http://www.sjoebacka.se
    Postat av: Klara

    hihi...lika förvirrad som vanligt...skrattar... ;0)
    Jag skulle oxå kolla kölistan då jag tredan var inbjuden...fnissar...så det är lika illa med mig...skratt skratt... Fast jag hade bara inte hunnit kolla mailboxen för dagen. :0) Men viiiisa dina boleroframsteg vet ja! Nu har det blivit riktigt kallt i stugan så jag är glad att min är färdig. Perfekt till nattläsningen/nattsurfandet.

    2007-10-11 @ 15:05:05
    URL: http://www.kristallklara.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback