Omlottlinne

Omlottlinne
Nu har det hänt igen...
Mellan alla sockor och utbytespaket till mina utrikiska vänner, mönsterskrivande och allt annat; Jag har påbörjat ett stickprojekt och fasar för bakstycket och monteringen och ändå är det bara ett linne, men det är så snyggt och vore så praktiskt till vinterns fester med en liten kofta.
Förresten blev jag beordrad höstlov med barnen denna vecka och nog trodde jag att jag skulle hinna ta itu med stickandet då, men nej nej...
Mönster & garn kommer från HP.  Stickor 3. (Soft 8/4 100% bomull, finns i butiken, men bör bete sig lika fint med ett tunt sockgarn).

Kommentarer
Postat av: Elena

Linnet ser ut att bli supersnyggt! Tack för senast förresten. Det var trevligt att ses även om det blev kort. Vi gick inte så långt efter er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback