Svettigt VM

Svettigt VM

JAAAAAAA!!!! MÅLET GÅR RAKT IN III MÅÅÅÅÅÅL! Jajamensan, mitt vm-mål= att bli färdig med sonens lilla bubbeltröja har jag lyckats fullfölja efter att ha gått omvägar kring korgen. Jag stickade färdigt alla delar, men sen serrdu...sen var det som en osynlig bubbla skyddade de små liven från nålen. Fy böveln vad tråkigt det är att montera ihop... Jag är oerhört förvånad att inte delarna hamnade på fel plats när jag sydde ihop det hela under Sverige-England matchen! Eller var det tack vare matchen det blev rätt? ;0D

Nu får det bli vilket skitväder som helst på midsommarafton, sonen lär inte frysa iallafall!! Och tröjan matchar hans lilla Sverige-fotbollsdräkt..... Hehe!!!
 SVERIGEEEEE!!! HEJA HEJA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback